onsdag 10. juni 2009

Knappeøredobber!!

Har nå fått inn nye og freshe øredobber laget av nye og vintage knapper. De er laget av Kridesign, og er fantastiske!! :o) Noen av øredobbene er i stor og liten utgave (f.eks til mor og datter) andre øredobber er satt sammen av 2 ulike knapper. Noen enkle og andre med mer mønster og fargekombinasjoner... Og det beste av alt. Det lages veldig få av hver variant og noen varianter finnes det faktisk bare et eneste par av...

De er laget av knapper i plast og stangen er av kirurgisk metall som er 100% nikkelfri.
De små øredobbene koster 200,- De store koster 250,-


Bringebærrøde, cerise, røde.... som alle sommerens bær...

Her er de sorte og hvite. Alle er doble, og i "store" kategorien.

De øredobbene med blåtoner... 3 par store og et par små...


Dette er de jeg har tatt inn i vakre grønntoner... Alle i stor størrelse...
Her er de to paen jeg har tatt inn i lilla toner. Begge er av den store størrelsen siden de begge er doble...

Her er de jeg har tatt inn som har store og små av samme type. (gule og naturhvite formet som blomster)

De legges inntil videre ikke ut i nettbutikken, men om du ser noen du liker, og ikke har mulighet til å komme innom butikken. Ring eller mail meg, så ordner vi det, så sant de fremdeles finnes på lager... ;o)

1 kommentar:

ralfefarfars paradis sa...

Knapper kan brukes til så mangt..fine øredobber også..så at kid har endel puter med knappedekor..ganske så lekkert...Takk for kommentar på bloggen min..ja det er artig å begynne på noe nytt..selv om man har andre ting som skulle ha blitt fullført først..
Ha en fortsatt fin kveld!!