tirsdag 27. oktober 2009

Nytt & shabby deltar på høstmessa i Vikingeskipet på Hamar.


Dette er den offisielle annonsen som er laget for årets messe, og hva er det jeg plutselig oppdager?!?! Jo, at hovedbildet er tatt av vår stand på fjorårets høstmesse. Det var jo skikkelig artig :o))

Messa er en brukt, antikk og samler messe. Nordens største i sitt slag. Den er åpen lørdag 31. oktober 10-18 og 1. november 10-17. Vi står på stand nr C25. For mer informasjon kan du lese på siden: http://www.hoa.no/


Bilder fra vår stand på Høstmessa i fjor. Gjør opmerksom på at vi Ikke har de samme varene i år, men selvfølgelig samme stil...
Oversiktsbilde som er lånt fra http://www.hoa.no/

Nok et bilde fra vår stand i fjor.

Billettpriser:
Voksne: kr 60,-
Barn under 15 år: kr 30,-
Barn under 7 år: gratis

Det er gratis vurdering av gjenstander 11-13 og 14-16 begge dager. Maks to gjenstander pr pers.

VELKOMMEN!!

3 kommentarer:

Kathrine H sa...

Så gøy med bilde av deres stand i annonsen! :o)

Det hadde vært koselig å besøke en slik messe, men her hvor jeg bor finnes ei slike dessverre.

Ønsker deg en fin kveld! :o)

Wonderful Vintage sa...

Jeg satser på at dere tar masse bilder for oss som ikke får dratt :)

h.espe sa...

Hei Kjersti!
Så artig for dere, å oppdage at bildet fra standen ble brukt i annonsen... Kan tenke meg dette er en herlig messe å være med på. Hadde vært utrolig gøy å tatt turen!!

Håper ellers at alt står bra til opp på "hauen" - må ta meg en tur snart... :o)

So long - ha det toppers!

Klem fra Hildegunn