lørdag 3. juli 2010

Fant meg et sted...


Som mange av dere vet har hunden min eplepsi, og etter et anfall blir hun veldig urolig, og da bruker vi å gå en lang, langsom tur for å få ut uroligheten av kroppen. Sist hun hadde anfall våknet vi av det en tidlig morgen, og da fant jeg ut at jeg skulle ta med kameraet på turen vår. Hun får bestemme farten og hvor vi skal gå. Når vi er på Lindøya er det jo deilig å gå hvor som helst i blant små hytter med sjøutsikt, og "saltvannsluften"... Vi kom over dette vakre blomsterbedet på vår vei. Det var helt stille de fleste lå og sove enda.... litt regn hadde kommet i løpet av natten og litt lett vind... Luktet lavendel på lang avstand, og "MÅTTE" bare bort å nyte synet, og ta noen bilder... Herlig ikke sant?

1 kommentar:

h.espe sa...

Så skjønt sted dere fant frem til - helt nydelig, og jeg kan nesten kjenne lavendelduften gjennom skjermen....

Tilbake i Oslo i dag, etter herlig ferie hjemme - godt med ferie, men også greit å være hjemme! Håper å nå innom deg i morgen :-)

Fortsatt fin kveld til deg!

Klem fra Hildegunn