tirsdag 19. oktober 2010

Jul -i den fransk inspirerede bolig


Jeanne D'arc living har trykket opp sin populære julebok fra 2008. Denne gangen i magasinutgave. Dette er altså en særutgave -som kommer i TILLEGG til de ordinære utgivelsene av magasinet Jeanne D'arc living. I boken finner du masse herlig inspirasjon til julestemning i den franske, landlige stilen til bare 89,-
I fjor hadde jeg spørsmål etter denne juleboken, så et ekstra pluss for dere som ikke rakk i skaffe dere et eksemplar den gangen.


Det kan definitivt bli julestemning også uten rødt, og nisser overalt....

Mose under foodcovers, pyntede fyrstikkesker, kranser med misteltein mm er ting som understreker en julestemning.

Speil, madonnafigurer og masse levende lys. En liten granplante i potte er også lekkert som et juletre. (Tror fakstisk jeg skal stejele den ideen og grave litt på hytta i helgen)

Julen er jo den store høytiden, og den tiden på året vi virkelig kan utfolde oss på bordekkingsfronten. Finn frem gammelt, arvegods, loppisfunn og nye skatter og dekk i vei.
Gamle musikkinstrumenter er vakre og dekorative. La dem pynte opp.
Lag din egen adventskalender ved å pynte småesker på ulike vis. Legg dem på et stort brett. En vakker dekorasjon i seg selv.... Se selv hva litt avispapir, bånd, kakeservietter, blonder, glitter mm kan bli. (Gråstein kan bli til gull)
La deg inspirere du også :o)
Vi skal til førstkommende helg ha stand på Høstmessa i Vikingeskipet i Hamar. Vi tar selvfølgelig med oss juleboken dit :o)
Jeg sender også gjerne boken, den kan bestilles her

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis du selger boken så vil jeg gjerne ha en. Klem.

(eddas) sa...

Heisann...
legg av det julemagasinet og siste jeanne til meg..kommer innom om ikke så lenge...Ok???:)
klemklem

Anonym sa...

Jeg vil også gjerne ha... Sender du?

Huis, Tuin en Quilt sa...

Hey,

I love christmas and love your pictures!!!

Have a nice evening, Susan.

Mitt hvite hus sa...

Ja denne er flott... det er vel den samme som boken...

Den har jeg og er veldig fornøyd med det..

klemmer

h.espe sa...

Hei på deg!
Erstatter denne særutgaven i helhet juleboken, eller - hi,hi - er det noe jeg bør ha...?

Kunne du tenke deg å være med på boklansering av Sjarmerende JUL på onsdag til uken?? Du snakket jo om å ta inn boken, og om du ikke alt har gjort det, kan du få anledning til å ta en nærmere titt. Invitasjonen finner du her; http://charmerendegjenbruk.blogspot.com/2010/10/velkommen-til-boklansering.html

Ha en strålende uke videre - på lørdag drar jeg til London - jiiippiiiii :o)

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Heluuu!!
Jepp, har boken, så da holder det altså med den...;o)

Ja, jeg vurderer å melde meg på - hadde vært gøy! Kommer jo tilbake fra London seeent på tirsdagskvelden, og skal på jobb på onsdagen, så regner med jeg er rimelig trøtt i trynet - men tror jeg må prøve....;o) Men du, tror du ikke du kan komme litt senere da - sjelden "ballet" åpner sånn med en gang. Du kan jo ev sende en e-post og spørre...

Nå er det natta på meg, eller det vil si - tar vel minst en halv time til - det var dette med lakenskrekk... :-D

Nattaklem fra meg