torsdag 15. oktober 2009

Varelvering fra Jeanne d'arc living

Endelig!! Lenge siden jeg bestillte, og jeg må jo innrømme at jeg har gledet meg... Varer fra Jeanne d'arc living slår aldri feil. Det er alltid som man har tenkt seg. Her er bilder av noe av det som kom:

Blomsterpotter i granit med fransk tekst som betyr noe sånn som til blomster og krydderplanter... Avbildet i Jeanne d'arc magasin nr 4. Pottene koster 299,- pr stk


Metallkjede med klips til oppheng av kort, kjøkkenartikler mm. Kjedet er 1,5 cm lang, og har 10 klips. Perfekt på en vagg, i vinduet på et barnerom til egne tegninger, til familebilder, til julekortene som snart kommer.... Kjedet koster: 259,-


3 ulike typer serviettringer. 2 varianter av rund og en oval. Nydelige sorte med gjennombrutt mønster. 59,- pr stk



Blonder i hvitt, lyng og 2 varianter av brunt... Kan syes på hva det måtte være, brukes som gavebånd, pynt rundt et lys... Det koster 15,- pr meter
Praktisk tavle til kjøkkenet, barnerommet, gangen... Skriv en beskjed, en oppskrift, et visdomsord, en hilsen... Det fine er jo at det er enkelt å forandre budskapet ;o) Avbildet i Jeanne d'arc magasin nr 4. Den koster 159,-
Varene legges ut i nettbutikken i løpet av dagen. sjekk: http://www.nyttogshabby.mystore.no

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Kjersti!

Her kommer jeg på "besøk" til deg :O) Ser du har fått tak i boken. Er den ikke vakker? Venter selv på varer fra Jeanne Dàrc. Kanskje mine også er underveis.

Vil samtidig takke for koselig prat under bloggtreffet på Lillestrøm. Skal ikke se bort fra at jeg en dag kommer innom din lille koselige butikk ;O)

Klem Susanne