søndag 15. februar 2009

Liten hundehistorie...


Som en heldig hundeeier dukker det stadig opp underfundige hendelser, både til latter og en sjelden gang til fortvilselse. Vår kjære lille Embla, som er en smule overvektig har blitt satt på slankefor. Hun er IKKE fornøyd med dette faktum, det er jo såååå mye annet godt her i verden. Hun hadde en litt rar oppførsel da jeg kom hjem fra jobb på fredag.men jeg tenkte ikke s¨mye mer over det... -før jeg la meg om kvelden... Hva hadde ikke vår kjære lille vakre hund gravd ned i dyna mi? En halv pakke med Bixit kjeks stjålet fra stuebordet i løpet av dagen ;o) Hehehe, kjekt å ha til dårligere tider. Nå har hun imidlertid dratt på vinterferie med bestemor, bestefar og Odin. Koser seg på hytta i skogen, med masse utetid og snø og sikkert en ekstra godbit kjenner jeg besteforelsdrene godt ;o)

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Åh, dette var en søt historie... Sitter og smiler, og ser henne for meg når hun gjemmer kjeksene under dyna! Jammen er de smarte da!!
Ha en flott dag videre!

Christine Louise sa...

Hehe så utrolig søtt da :)Disse hundene gir oss masse glede :)

Utrolig koselig blogg :)