fredag 14. august 2009

Klær...

Nå som det kjennes ut som høsten er på vei melder også ønsket om noen nye freshe høstklær seg. Jeg har akkurat vært på NOA NOA og brukt opp gavekortet jeg fikk av min kjære til bursdagen i fjor... PÅ TIDE!!! Men dæven... Det var verdt å vente på. Kjøpte den fineste høstkjolen! Ganske turkis babycord med marineblått broderi. Lekre strømpebukser, og en deilig singlet til... Finner ikke bilde av den noe sted, men får se om jeg får somlet meg til å ta et bilde av kjolen på :o)

Ellers snuset jeg litt på nettsidene til KappAhl i håp om at de kanskje hadde en høstkolleksjon i vintagestilen slik som i våres, men nei... Men disse plaggene tror jeg at jeg skal se litt nærmere på. De så utrolige fine ut!

Denne skjorten minner meg litt om Odd Molly sitt design, men med pris som passer min lommebok litt bedre akkurat nå. Denne med en smal jeans eller tights med høye støvletter... Blir bra!

Denne kjolen hadde noe høst over seg. Den ser ut til å være en modell som enten passer meg VELDIG bra -eller ikke i det hele tatt!! Vanskelig det der... Får prøve den før evt kjøp.


Denne vesten som er naturhvitt er jo også veldig søt. Ganske sommerlig, men vi lever jo i en evig sommer vi som lever med den landlige stilen. Vi får kanskje kalle den vinterlig siden den er hvit... Gleder meg til mandag. Da skal jeg stikke innom, og ta en titt. Når jeg jobber på Åhlèns ligger den jo rett over gaten. Får bare håp varene er kommet til butikken, og at de ikke har vært der så lenge at de er tomme for min størrelse ;o) Krysser fingre!!
Nei, må komme meg i seng... Skal jo tidlig opp, og på jobb i morgen :o)
God helg alle!
Klem fra Kjersti

2 kommentarer:

aase sa...

He he klær er jo bare gøy det, når det passer!!! De klærne viser hadde de ihvertfall i godt utvalg på Kappahl på Liertoppen. Var nemlig der å shoppet litt her om dagen. Mest til jentene, men et par ting til meg og!!

Lykke til med shopping, og god helg!!

aase sa...

Vi har meldt oss på messa ja, fikk tilbake meld på torsdag at de hadde mottatt vår påmelding, da går det som regel bare litt tid før betalingen kommer. Du får ringe å sjekke opp på mandag!!