fredag 18. september 2009

Varelevering fra Blafre

En ganske stille dag i dag, etter at det kom opp et stillas på utsiden av bygget her..., men hva skjer? Jo, Remi fra Blafre design parkerer utenfor, og har med masse flotte varer til meg :o)
Så nå har jeg pakket opp og plassert det meste. Noe har jeg hatt fra før og andre ting er nytt hos både meg -og nyheter av året fra Blafre deisgn. Besøk gjerne bloggen deres her: http://blafre.blogspot.com/

Jeg har fått inn disse matboksene:


Så kom disse kule småboksene (De er 10x10 cm, og 8 cm høye):



Og her er en av boksene i følge med passende glass og melkoemugge. Bildet er lånt fra http://www.blafredesign.no/ , så jeg selger ikke disse glassene og fløtemuggen i butikken...



Vi fikk også inn gavepapir som selges i ark som er 50x69 cm. Gavepapiret er tykt, og av matt papir. Med disse mønsterne kan man jo bare leke seg... Ramme dem inn i en lekker retro ramme, bruke dem i kortproduksjon, som hyllepapir, bokbind....
Alle de kule produktene blir lagt inn i nettbutikken i løpet av kort tid
Ønsker i samme slengen alle en riktig god helg!!

7 kommentarer:

Størhuset sa...

De boksene er kjempfine, ønsker degeng godhel g!

elina sa...

åh va mycket fint!!
måste verkligen komma förbi snart, vill ha massa men fattig student som jag är får jag nog nöja mig med att titta :(

Ses snart!!
kram

marianne sa...

Utrolig kule disse boksene altså...

Kan du ta med 2 ark av det brune papiret med rådyr på til meg???

Kjersti sa...

Japp, det kan jeg, Marianne!
Og Elina: Lenge siden sist. Savner deg. Kom innom! Om ikke for annet en liten prat, savner morgenstundene våre vettu ;o) Ha en fin helg!

h.espe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
h.espe sa...

Masse "snadder" til butikken ser jeg - herlig!

Ha en flotters helg Kjersti!

Klem far Hildegunn

Linda S sa...

Desse er så fiiine :)