lørdag 5. september 2009

Loppemarked


Ja, i dag var det dags for loppemarked igjen :o) Det er såååå morro! Disse stolene var nok de beste funnene i dag! Mintgrønne stabelbare 50 tallsstoler i bra stand. Ble så glad når jeg så dem stå der å lyse i mot meg. De er nå lagt ut i nettbutikken. Synes de passet fint inn sammen med de grafiske emaljerte hunde og katteskålene som de er avbildet med.
Ellers fant jeg masse annet fint også: vegghylle, kul brødboks i tre, 3 tallerkenhyller, krydderskap med hønsenetting i døra, pidestall med buede bein, håndklehylle, men alt dette må males hvitt før det blir lagt ut i nettbutikken. Samboeren min står faktisk å maler nå...
Fikk også tak i mange serverings og lysfat, serviettholdere i nysølv, en mangelkurv, 2 gamle juletreføtter, massevis av gamle messingrammer, kakeformer, lysfat i glass.... Er så utrolig takknemlig for at det finnes loppemarked!! Tenk på alt som folk ellers bare ville kastet... Det blir lagt ut i butikken litt etter litt, følg med!!
Jeg har endret åpningstidene i butikken på lørdagene. Har nå oppe fra 12-16. Dette for at lørdagene er også den viktigste innkjøpsdagen vi har grunnet loppemarkedene.

Ingen kommentarer: