fredag 24. desember 2010

Med et ønske om en god jul til deg og dine!

Og det ønsket vil jeg gi deg sammen med noen fotomontasjer med bilder fra Tre nøtter til Askepott... Et must på julaften for min del...
Her montert sammen med en herlig ugle som jeg solgte i butikken nå før jul.. Fikk meg til å tenke på den søte lodne uglen som levde på loftet i stallen til Askepott...

Og så fikk hun prinsen sin til slutt takket være de 3 (sølv) nøttene... Hmm,kanskje jeg har 3 ønsker hengende på en krok her??

Kvelden i kveld skal tilbringes sammen med mine foreldre med herlig pinnekjøtt. Mmm!
Kos dere allesammen!
Juleklem

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg..

klemmer 0))

(eddas) sa...

God jul Kjersti...kos deg med kjæresten og familien din:)
Stor juleklem fra elinAnita..