tirsdag 28. desember 2010

Nytt prosjekt på gang... Borddekorasjon til Nyttårsaften

Etter noen dagers fri, og gjennomgang av diverse blogger har jeg nå fått litt ny inspirasjon... Og neste prosjekt for meg er nå bordekorasjon til nyttårsbordet. Den skal bestå av lerkekongler, hvite roser og furukvister... Tror dette skal bli en vinterlig og fin borddekorasjon. Mulig jeg sprayer på litt glitter også. Vi får se om det trengs...

Her har jeg funnet frem vikletråd, avbiter og kongler, og har nå bundet opp en del kongler, så det bare skal være å sette i gang, så fort rosene er i hus...

Både kongler og furukvistene har jeg funnet ute, og de kostet slett ingenting. Konglene har vært lagret siden i sommer mens furukvistene var jeg ute å plukket i går kveld...

Ferdigoppbundende kongler klar til å stikkes inn i oasisen.
Oppsatsen skal lages på et gammel og slitt sølvplettfat.
Da er det bare rosene og oasisen som må kjøpes inn, så er jeg i gang..... Blogger selvfølgelig resultatet også ;o)

Ingen kommentarer: