fredag 4. desember 2009

Vakker vinterlig bakst...



I den siste utgaven av Jeanne D'arc livings magasin var det en nydelig artikkel om kakebaking, pynting av kaker, og gamle kakeformer.... Jeg selger jo en del gamle former, men kjente at jeg har jo ingen som denne!!! Se for en kake!!! Så derfor gikk jeg til innkjøp av nedenstående silikonform i "pink".... fra min andre arbeidsplass (Åhlèns)
Så neste gang jeg skal bake sjokoloadekake, tenkte jeg å teste ut denne formen, og pynte som den vakre kaken over!! Med melis og perlesukker, og noen vakre hjerter <3> Gleder meg til å teste ut litt...







3 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

åååå stiiilig kakeform :))))

Sjova sa...

Herleg form! Ein slik ein skulle eg hatt au:-)Kakebilete frista både auge og mage; lykke til med baksten i førjolstida!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Ja nå blir det noen travle ukedager. Det var skikkelig gøy i dag (lørdag også, men det var det med det regnet da) så nå er jeg inspirert til en ekstra innsats før lørdag.
Det var ikke mange boder jeg stoppet ved. men din tiltalte meg;)
Klem:)

Ha fine ukedager så sees vi på lørdag;)