fredag 30. juli 2010

Halser og luer som snart legges ut for salg...

Ja i sommer har produskjonen gått på høygir, og her viser jeg et lite utvalg av det jeg og min mamma har laget... Jeg skal jo delta på i allefall 2 markeder nå på sensommeren (Lindøya 31 juli og kjerringtorget 28 og 29 ausgust) Senere blir det nok deltagelse på noen julemarkeder... + at de kommer til å selges i nettbutikken...
Synes resultatet blir så bra :o) Halsene er jo både dekorative og varme. De jeg viser her er de som er pyntet litt ekstra, men jeg har også laget helt enkle med ton-i-ton heklekant rundt slik at man kan pynte med en brosje eller bare ha den helt enkel.

En mengde hengeluer i ulike delikate farger. Noen helt enkle, og noen med påsydd heklet blomst... Passer godt sammen med halsene. Luene koster 300,-/stk

En gammelrosa hals med en mørkere gammelrosa heklet kant av delikat alpakkagarn rundt. Den er pyntet med rosatonet paljetter og perler. 399,-

En lys grå hals med en naturhvit heklet kant av tynt alpakkagarn. I overlappingen har jeg sydd på heklede naturhvite blomster som er sydd på en hvit blonde. Sart, delikat og søt... 449,-


Lys grå hals med kremhvit heklet kant av tynt alpakkagarn. Blomsten er heklet i samme ullgarn som halsen er strikket av, og pyntet med naturhvite perler inni. En spennende miks mellom sart alpakkagarn, grøvt ullgarn og delikate perler. 399,-

Her en lys rosa utgave med heklet kant og blomster i brunt viscosegarn... Langs kanten og bak blomstene har jeg sydd på en smal lysblå blonde som effektfarge... 449,-
Bak ligger en brun hengelue med heklet blomst i samme farge som lua. Lua er strikket i 100% ullgarn. 300,-

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Så flotte saker,Kjersti,jammen er dere flinke begge to!! Sikker på at disse går unn!!
klem og god helg♥