fredag 8. oktober 2010

Fredag...

I dag er det fredag og det kjennes i kroppen.... En noe dårlig start på dagen.... Skulle hente ut min nye mobil..., men damen foran meg skule hente ut 5 pakker, og hadde ikke hentelapp på noen av dem.... Klokken tikket.... Bussen jeg skulle ha tatt gikk.... Klokken tikket enda litt til.... der gikk første t-bane.... Til slutt måtte jeg bare løpe for å få åpnet butikken i tide uten å få hentet ut mobilen min... *SNUFS* Da jeg omsider kom meg ned til sentrum, gikk bussen videre rett foran øynene på meg.... Herregud tenkte jeg da... Hvordan skal den her dagen bli???
Men neste buss kom, og jeg kom meg hit til St.haugen. Rakk til og med innom postkontoret her, og hentet ut en levering fra Sagen vintage design. Og HERLIGHET!!! så mye vakkert....

Butikken har vært veldig godt besøkt i dag, men nå er endelig alt pakket ut. Massevis av nye vakre kort, servietter, puter og flere aftenbønner ol på håndlaget papir. Desverre får jeg ikke tatt noen bilder til dere da jeg har klart å glemme igjen kameraet mitt på hytta.... En skikkelig flause... Men lånte et bilde fra leverandøren (Sagen vintage design) på puten som kom.

(foto: Sagen vintage design)
Er den ikke fin? Lintrekk med grått trykk. 40x60 cm. Dunputen inni følger med. 499.-

Helgen skal tilbringes med oppussingsprosjektet på hytta. Blir deilig å komme seg litt ut i skog og mark. Innimellom malingsstrøkene har jeg masse planer. Jeg må ta bilder til juleannonsen jeg skal ha i BoligPluss nr 12, jeg "må" plukke kongler og mose til julens dekorasjoner, lage litt julepynt av sandkakeformer og prismer, kanskje litt strikking.... Ja, også skal vi jo en tur på gjenbruksstasjonen med litt skrap, og videre til en loppemarked utenfor Hamar.... Får se hvor mye man rekker av planene nå da :o)

Hvilke planer har du for helgen da?

GOD HELG :O)

Ingen kommentarer: